Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2013 10:58 - във влака
Автор: zzz65 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 454 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.09.2014 23:13


Първи разказ за Стоянчо

В купето на влака от едната страна седеше .млада двойка ,а  на другата седалка  седеше  момиче замислена нанякъде .
-Знаеш ли скъпи тлябва  да занеса дукументите при госпожа  К ,че отговаряме на ословията за студудентските общежития.
-Още ли работи  този буклук .Носете си пари за подкуп Иначе дупе да ви яко.
-Не сме те виждали. В коя паралелка си?Защо говориш така зле за нея?Изглежда добър човек.
-Пазете се от тези който изглеждат добри Отдавна не следвам
-Кога си завършила?
Не съм завършила .приеха ме в икономическия.Имах мечти .за живота , но всичко отиде по дяволите За студенското общежитие за да  ме ореди госпожа К ми поиска 500 долара.Отказах .Записах разговора  .Опитах се  да ги разлолича Не правете тази грешка или дайте подкуп или бягайте далече.Записът ми изчезна. Обявиха ме за луда.че си изсмислям .Пратиха ме в лудница .Приятеля ме напусна,защото не му трябвало луда жена ,защото децата щели да се родят луди .
-Ама че жестоко.
-Не защитавам бившият си приятел  но такова  е мисленото,че психичното заболяване е наследвено.
- Теорията ,че психични заолявания са наследствени пропада 
-Но колко съдби и мечти ще бъдат разбити докато пропадне .
-А ти какво правиш?
- Търся за  какво да се хвана да продължа напред .Най тежко е..
Влакът спря.и  момичето слезна.Влакът продължи.
-Как ти се струва това момиче? -попита я приятеля й.
-луда.
-А ти ?
-Нямам мнение ,не съм експерт
-И все като човек какво мислиш?
-Приятелката ти е права.
-Защо?
-Не обоснова  как  попадна в лудницата.
-Точно обратното .
-Защо? -намеси се приятелката му
-Помниш ли когато щеше да те блъснат?
-Какво общо има?
-И днес не можеш да го разкажеш добре.
-То за мен е болка ,то е шок.
-Същото и при нея.
-Добре Но няма психооръжие. Пък и да има К не есперт по тези оръжие.
-Помниш блузката която купи обличаш ли я?
-Полъгах се ,че ми стой добре,пък и продавачката с тази мила усмивка така ме обеди и си мислех ,че с нея ще бъда върха Защо ми натякваш за тази грешка?
-Аз колко неща  съм купил който не са ми нужни
-Да .както купуваме неща който не са ни нужни.Обеждавани от търговците ,на същия принцип действа и унищожението на човешката психика.Аз не й вярвам ,защото  вчитам госпожа К за добър човек.
- Скъпи , носят се слухове,че иска по петстотин долара.
-Ако е истина ,в какъв свят живеем? -попитах  аз
-Младежо има истини който не трябва научаваш ,че горчат.
Спря влака .Двойката слезна.Качиха се във влака обикновени хора Говореха за животни Мълчах макар да се намирах в свой води,.Питах  се.
Какви са тези истини който не трябва да научаваш ,че горчат?






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zzz65
Категория: Лични дневници
Прочетен: 536879
Постинги: 370
Коментари: 306
Гласове: 17910
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930