Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2016 13:04 - Похотливият професор от НСА не искал секс, а само масаж
Автор: zzz65 Категория: Забавление   
Прочетен: 2251 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 09.04.2016 17:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  ?няма нужда да създаваме вицове за висшето образование .Нямаме нужда от приувеличения дори и най голямото преувеличения ще бъде по малко абурдно и по малко смешно .  След побликуването на този постинг .Г-да блогъри какво мислите?дали българските професори не е дънят повече от колко трябва и стават по смешни от вицовете ? 

Проф. Николай Колев, който беше уволнен дисциплинарно от НСА, проговори.

По думите му Ваня Георгиева му обяснила как е започнала да прави масажи и допълнително си докарва добър доходи.

"Аз я питах дали може ли на мен да ми направи масаж и ако съм доволен ще я препоръчам на жена ми, на приятели, на колеги”, заяви пред Нова ТВ той.

„Аз проявих една наивност, аз вярвах на това момиче, защото ми беше добра позната, не съм и допускал, че аз мога да съм герой в една телевизия”, твърди той.

„Нито съм се обаждал в хотела, нито съм плащал за него. Не съм имал съмнение, че в хотелската стая няма да ми бъде извършен масаж”, категоричен е проф. Колев.

„Ваня ми каза, че иска да завърши НСА и че има няколко невзети изпита. Попита ме дали мога да ѝ помогна да си вземе изпитите, но аз ѝ казах, че не мога, защото не преподавам тези предмети”, твърди той.

Той ще настоява за експертизи, които да установят автентичността на записите, излъчени в „Господари на ефира”.

Според него става дума за сценарий, който е целял отстраняването му от академията. Адвокатът му – Христо Ботев заяви, че ще съдят Ваня Георгиева за клевета и приписване на престъпление.

Подали са жалба и в прокуратурата – за провокация към подкуп, както и заради използваната скрита камера в репортажа. Проф. Колев ще обжалва и заповедта си за уволнение, веднага щом я получи.


image



Гласувай:
7



1. born - Моля да обърнете внимание на факта, ...
09.04.2016 21:07
Моля да обърнете внимание на факта, че г-н професора е професор не някъде другаде, а в НСА. Не зная дали другаде по света има професори по борба, футбол и пр. Подобна научност е анекдотична. Навремето вървеше виц за НСА, че най-тежката сесия е била от 11 изпита : КПСС и десетобой. Така че при подобни научни светила /вероятно и те с вишО Убразувание от НСА/ няма начин да не се случват и подобни случки. Каквито прохвесорите, такиви и стОдентите. Поздрави.
цитирай
2. zzz65 - Моля да обърнете внимание на факта, ...
10.04.2016 09:05
born написа:
Моля да обърнете внимание на факта, че г-н професора е професор не някъде другаде, а в НСА. Не зная дали другаде по света има професори по борба, футбол и пр. Подобна научност е анекдотична. Навремето вървеше виц за НСА, че най-тежката сесия е била от 11 изпита : КПСС и десетобой. Така че при подобни научни светила /вероятно и те с вишО Убразувание от НСА/ няма начин да не се случват и подобни случки. Каквито прохвесорите, такиви и стОдентите.
Поздрави.

ако си прав къде е СУБ да се противопостави от ненужно училище и ненужните титли на професори ?или СУБ тяхното ръководство се състой от проститутки който мястото й не в науката ...както и да го погледнеш все черен хумор ...
имаше подобни случай със секс срещу издържани изпити от студентки преди няколко години ..
цитирай
3. born - Това явление не е от вчера. Навре...
10.04.2016 19:09
Това явление не е от вчера. Навремето /средата на 60-те/ професор Божоров и племенника му доцент /по математика/забравих му името/ бая студентки оправиха от ВХТИ. И никой не се жалеше, защото бяха пичове от класа. А тоя тъпан не го зная борец ли е, футболист ли е или нещо подобно.
цитирай
4. zzz65 - Това явление не е от вчера. Навре...
11.04.2016 13:18
born написа:
Това явление не е от вчера. Навремето /средата на 60-те/ професор Божоров и племенника му доцент /по математика/забравих му името/ бая студентки оправиха от ВХТИ. И никой не се жалеше, защото бяха пичове от класа. А тоя тъпан не го зная борец ли е, футболист ли е или нещо подобно.

дори 2000 год ако някой студент тръгваше да разобличава професор че му иска подкуп или нещо незаконно му се разбива живота ,,,трябва да си наивник да тръгнеш да ги разобличаваш ,заради подобно държане няма да те допуснат до работа дори за основно образование ,ще те обвинят във заболявания от който не боледуваш .иди доказвай че обвиненията са изсмукани от пръстите ..
за подобни безобразия може да се напишат романи ...
колкото до професор божоров и неговия племенник не мога да взимам отношение ,тъй като не го познавам , дори за първи път чувам името му ..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zzz65
Категория: Лични дневници
Прочетен: 534936
Постинги: 370
Коментари: 306
Гласове: 17848
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930