Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2021 08:41 - bosia
Автор: zzz65 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1267 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 01.10.2021 08:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
5. attila Комунист и Милиционер е ...
02.09 08:42
: bosia Отворено писмо до призидента коментар от . attila
Комунист и Милиционер е Животинска ТОР !

Подлежи Само Семейно на Животинска СМЪРТ !

Спасението на БЪЛГАРИЯ е Прочистване Комунисти и Милиционери на ГЕНЕТИЧНО Ниво !

Член на ДС-ИЗБИBА се Семейството,Отнема се Имуществото !

Член на БКП-ИЗБИBА се Семейството,Отнема се Имуществото !

Член на МВР-ИЗБИBА се Семейството,Отнема се Имуществото !

Член на ДАНС-ИЗБИBА се Семейството,Отнема се Имуществото !

Семейство на КУРВА от МВР не Може да Роди Друго Освен КУРВА !

Семейство на KOПЕЛE от БКП не Може да Роди Друго Освен KOПЕЛE !

Семейство на ПEДЕPАСТ от Д.АНС(ДС) не Може да Роди Друго Освен ПEДЕPАСТ !

КОЙ Е КОМУНИСТ,ТОЙ НЕ Е ЧОВЕК !

КОЙ Е МИЛИЦИОНЕР,ТОЙ Е ПОДЧОВЕК !

КОМУНИСТ И МИЛИЦИОНЕР СЕ УБИВА САМО СЕМЕЙНО,НЕ ПО ЕДИНИЧНО ! Комунисти,Деца на Комунисти,Внуци на Комунисти-САМО ДО СТЕНАТА !

Милиционери,Деца на Милиционери,Внуци на Милиционери-САМО ПОД ЗЕМЯТА !

КАЗАХ !

w w w.b u l g a r y a.g a/c o m m u n i s m.h t m l


Канех се да гласувам за. Защо писането на писма е нормално. Всеки ще реши как ще защитава своите идеи. За стихотворението от мен получи минус. : bosia Какво ще се обсъжда на кръглата маса? ? Как ще се подели имуществото на комунистите ли? Харесва ли ли ти преработката на стихотворението attila? ? ? –

Колко души четоха тази драсканица   никой не се възмути? 
защото е блогът на Босиа???

Инвеститор-демократ и полицай е Животинска ТОР !

Подлежи Само Семейно на Животинска СМЪРТ !

Спасението на БЪЛГАРИЯ е Прочистване Инвеститор-демократ и полицай на ГЕНЕТИЧНО Ниво !

Член на ДС-ИЗБИBА се Семейството,Отнема се Имуществото !

- Инвеститор-демократ ИЗБИBА се Семейството,Отнема се Имуществото !

Член на МВР-ИЗБИBА се Семейството,Отнема се Имуществото !

Член на ДАНС-ИЗБИBА се Семейството,Отнема се Имуществото !

Семейство на КУРВА от МВР не Може да Роди Друго Освен КУРВА !

Семейство на KOПЕЛE от Инвеститор-демократ не Може да Роди Друго Освен KOПЕЛE !

Семейство на ПEДЕPАСТ от Д.АНС(ДС) не Може да Роди Друго Освен ПEДЕPАСТ !

КОЙ Е Инвеститор-демократ ,ТОЙ НЕ Е ЧОВЕК !

КОЙ Е , полицай ТОЙ Е ПОДЧОВЕК !нвеститор-демократ и полицай СЕ УБИВА САМО СЕМЕЙНО,НЕ ПО ЕДИНИЧНО ! Инвеститор-демократ , деца на Инвеститор-демократ ,Внуци на Инвеститор-демократ -САМО ДО СТЕНАТА !

Полицай,Деца на полицай ,Внуци на полицай -САМО ПОД ЗЕМЯТА !


.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zzz65 - Само противен КОМУНИСТ може да и...
02.09.2021 14:43
получих следноТо съобщение
Само противен КОМУНИСТ може да има
такова зловещо, пещерно, сатанинско "мислене". Това не са думи на човек.
Изпратено: 08:58 От: morskipesni
А Стихотворение на. attila ? ?Какво е ? ? Не ли"morskipesni ? ? ? ? Също зловещо, пещерно, сатанинско "мислене". Това не са думи на човек.

А защо г-н, моралист не се възмутихте от стихотворението на. attila ? ? ? ? ? ?
цитирай
2. barin - Аз няколко пътисъм го чел, но като ...
03.09.2021 06:01
Аз няколко пътисъм го чел, но като коментирам не отговаряше на коментарите ми. По друг начин казано- пренебрегваше ме, предполагам и други също. Не намирам неговите публикции за чак толкова добри. Затова не ми е много добро мнението за него.
Поздрави!
цитирай
3. zzz65 - Аз няколко пътисъм го чел, но като ...
03.09.2021 07:20
barin написа:
Аз няколко пътисъм го чел, но като коментирам не отговаряше на коментарите ми. По друг начин казано- пренебрегваше ме, предполагам и други също. Не намирам неговите публикции за чак толкова добри. Затова не ми е много добро мнението за него.
Поздрави!


не познавам добре писането му. знам че обича да пише писма с цел да промени нещо. със сатанинското стихотворение падна в очите ми като нормален блогър
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zzz65
Категория: Лични дневници
Прочетен: 534870
Постинги: 370
Коментари: 306
Гласове: 17841
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930