Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2015 19:56 - фили и фоби
Автор: zzz65 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1031 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.04.2015 20:08


 В България още има кумонисти4еско държане .То е в крайностите . Преди известно време във фейсбук бях 4лен на една антируска групи4ка ...Приех да бъда записан 4е бях против присидиняването на Крим към Русия . Но групи4ка скоро ме раза4арова . Говореха 4е ще се4ат главите на комунистите . Не оби4ам комунистите но не бих приел приятелство с подобни борци с комунизма  и с подобни приятели на Украйна ...4е Русия винаги ни е била враг ,,4е всеки който разглежда Америка с известна крити4ност е враг на България и агент на Путин ...4есто пъти се оплакват 4е някой иска да ги убива ...Едно журналист4е по телевизията се оплакваше ...
Русофилите изпадат в другата крайност ...
Крайностите и в4итаме хората който мислят разли4но за глупави или врагове на България това е комунисти4еското мислене????
Да бъдем единствено бългорофили ми казваше един познат в блог бг . Трябва ли да бъдем крайни бългорофили ? Всеки трябва да уби4а страната си ...По този въпрос спор няма . Но ако любовта озна4ава да в4итаме 4е сме най великите и 4е някой ни пре4и сега  да  бъдем велики то за мен също опасно Защото ако не виждаме и не говорим за грешките си в миналото си и сега  ,ще бъдем и  винаги в криза  ...
Крайното българофилство е също опасно ,ако е ние  под4еняваме другите страни няма да  можем да се поу4им и от другите страни...
 Ако пиша за френските революции тъй като съм  обикновен 4овек , а не у4ен и стилът ми  ще бъде опростен . Ще ме помислят  някой  за фракофил , или ако пиша за  гражданската война някой ще помисли за америкофил , или за индия и борбата и за независимост ,.... Но ако говоря за друг истори4ески факт ще бъда крити4ен ще ме вземат за най големият враг на Америка ...такова филство е за предпо4итане ..За да успее да изко4и от кризата една страна  трябва да разберем 4е понякога дадена велика сила може днес да ни е приятел утре враг и 4е ве4ни врагове и приятели няма . Понякога и ние допускаме грешки във взаимотношението с великите сили и трябва да се отърсим от крайностите си ...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zzz65
Категория: Лични дневници
Прочетен: 534682
Постинги: 370
Коментари: 306
Гласове: 17840
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930