Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2013 05:10 - учителката
Автор: zzz65 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 513 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 20.05.2014 19:13


Беше час по руски език.Вдигнаха стоянчо по руски .
-Пишете ми двойка.
-Ти няма да ме учиш какво да ти пиша. ако не говориш пиша ти двойка,но забележка, че разваляш дисциплината..
Започна да цете на руски.
-А сега превеждай. 
Превежаше .Изпоти се.
-Четворка. ;А  викаш ми  Пишете ми двойка.;Преди години срещнах една ученичка.Казваше като теб  Пишете ми двойка .Пишех.Четири  двойки имаше по руски.Хванаха я че ,чете Евгеий Онегин на руски. Взех книгата от колежката си. Като влязох в часа  казах
-Чети.като са ге хванали с нея.
-Тя не  знае български езикх ,а руски ще чете. -рече един от учиниците .
-Не питам теб ..
Взе книгата и започна да чете
-.Преведи го.
-Преведе го.
Защо взела Евгений Онегин да четеш на руски.?-Тя започна да говори за книгата  така добре  сякаш слушах урок по български език.
Отворих дневника по български  тройка.
Изглежда много глопостти наговорих. -рече ученичката.
-Не ..
Повиках майка й  Дойде в училище.
-Хванахме я да чете Евгений Онегин на руски.
-Пак ли ме излага както баща й ме излагаше.
-Эащо мислиш ,че те излага?
-Глупава е.
-Майка ли си? Що за човек си? Знаеш ли проблемите който има си ги създала ти?
-Защо?
-Знаеш ли за да полети птицата родителите ги насърчават , а ти си подрязала крилата й .
-Но ,ако не ги критикувам ,тя ще си  въобрази ,че е много умна  ,ще се опита да лети във висините и ще падне .
-Може да падне,но ще разбере грешката си и следвщия път ще полети  дори по добре от другите
.Настъпи тишина. Някой попита.
-Какво стана снея?
-Завърши висше училище по руски,сега май работи в някава  психологическа агенция по въпросите на  психологическия тормоз  на деца .Тя  твърди.Че психологическия тормоз нанася много по големи травми от физическия.
-Е нашия стоянчо не е срамежлив.
-Той не е срамежлив , а мразлив Мисли си .Защо ще се трепя. да уча  Ще ми пише двойка ,после ще назубкам един  урок, за да вържа тройката за годината. Няма да ходя в Съветския Съюз за да се трепя  да уча.





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zzz65
Категория: Лични дневници
Прочетен: 534722
Постинги: 370
Коментари: 306
Гласове: 17841
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930