Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2013 05:10 - Спооед мен коя книга е най хубава?
Автор: zzz65 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 718 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.06.2014 17:55


Небето започва от земята  написана от Бераговай .участник във втората световна война летец изпитател1космонавт на бившият  Съветски Съюз.Тази книга промени начина на мислене.
Не с автобиографията му  или с мечтата към непознатото Космоса.
А с психологическите му виждания разпръснати с умението му да разказва Например.Цитат не точен ,а по смисъл.
Всеки човек се страхува и страхът е ползен защото помага на човек  да вземе важни решения .Той не трябва срамежливо да се крие или да се правиш на безстрашен. Страхът  трябва да се възпитава,за да можеш в трудния  момент да вземеш правилно решения.Когато димеше в кабината на самолета  аз се страхувах ,но не се подадох  на паника .Ако се бях подална паниката  щях да скочим с парашутите в окопа на немците
Или
Човешкия организъм е мръзлив.Аз не съм видял и не съм чул през войната някой  да е изтинал  макар ,че спяхме на танковете.. Но след войната като изпием една бира отворим прозореца и изстинем.,

В човешкия органиъм остават доста резерви който се отключват при трудни моменти.Ненапразно някой учени твърдят ,че от мозъка се използва само няколко процента.
Или судеркамерага където при пълна тишина трябва да прекара около месец Като решава един или друг проблем -В Космоса има тишина ,Няма песните птиците ,Космовта трябва да е готов на всичко ,ако се разпадне връзката с Земята да продължи да се стреми да оправи  положението.На тишината човек може да издържи известно време но ако продължи до безкрайност той откача...
.За да се пребори с тишината и самотата в судеркамерата той преосмисля своя живот.
.
1.след чертежа на конструктурите на  новия самолет . прави се един самолет преди да започне серийно производство.и  се дава на летеца изпитателя да излети ,с него за да се открият дефектите на самолета.,ако има такива.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zzz65
Категория: Лични дневници
Прочетен: 534584
Постинги: 370
Коментари: 306
Гласове: 17840
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930