Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2013 05:52 - дружбата част втора
Автор: zzz65 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 682 Коментари: 0 Гласове:
0



.Пилето почина Кучката тъгуваше ,но малкото кученче което окучи я направи отново щастлива  Котката имаше едно малко хубаво котенце., Кученчето и котетто .растяха   като братче и сестриче.Поотраснаха Котката научи котето да лови мишки кученчото се научи покрай него, заедно с кучка.Четиримата ходеха на лов за полски мишки .Котарака започна да заглежда котки.
Кучетата лаеха .Баба Лаза излезе. Нямаше никой Кучетата побянаха навън .Един едър котарак се хвърли на дървото.Мъжкото се връщаше от първата битка ,нахапано.Кучетата започнаха да го лижат и оспокояват .
Баба Лаза даде  малкото куче на други хора,а мъжкото коте напусна родния си край да търси на друго място щастието.
Кучкато изведнъж се промени .стана по затворена и вглъбена в себе си.
Една сутрин котката ги намери мъртва.отиде при кравата.
-Пак ли се заяждаш с кучето?
-Мъртва е .Самотна съм Нещастна.
-Слушай приятелке не си нещастна.
-Защо?
-Нима не живя щастливо със своето коте?Нима до теб не бяха твойте приятели кучето и пилето?
-Но няма ги?
-Стига си циврила.
-Лесно ти е на теб.хранят поят те .Не мислиш за нищо
-Какво ми е доброто.?Обичам баба лаза ,че ме обича Но я мразя.иде ми да я обия понякога.
-Защо?
-Ти сама избра котарака ,Аз нямам право на това .Избра бика баба Лаза и не само това като се отелвам ,аз не гушвам свойте теленца.Ни един път почуствах любовта на децата си.Като виждам някоя крава или бик се питам .Не ли това моето дете ?Но не  съм сигурна,Защото никога не ги видях.
-Но ти никога не плачеш
-Нима ако плача баба лаза ,ще ме остави с детето ми?
-Да права си,но аз какво да правя ?
-Радвай се на живота докато можеш






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zzz65
Категория: Лични дневници
Прочетен: 535469
Постинги: 370
Коментари: 306
Гласове: 17888
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930