Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2013 05:45 - среща с майката
Автор: zzz65 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 783 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 10.06.2014 05:50


Пети разказ за Стоянчо
След дълго обмисляне отиде да срещне със семейството.
-Тук ли живее семейство  Станка и Данчо Николови?
-Никога не е имало такова семейство
-Дамян  ми каза ,че ту живеят Идвал е на гостти.
-Синът и любимата му.
-Къде да ги намеря?
-Не знаеш ли блъснаха  ги ?Доста шумяха  вестниците.
-Затова ли ми се струваше познато името й.?Откъде познаваха Марийка?Защо не ми казал Дамян ,че са мъртви.
-Може да не е знаял  .Откакто дамян скъса с Марийка не са срещали Странно ми беше не дойде на погребението му .От къде позваш Марийка ?
-Бяхме съученици научих , от нея ,тя често посещава психиатрията
-От психиатрия синът ми лежа там .Питам се  сгреших ли ,че не дадох на сина си да прати това писмо.?Взех го за маниак и ще ни излага.Все твърдеше ,че лечението е незаконно.
ОТВОРЕНО ПИСМО ДО БЪЛГАРСКА ПСИХИАТРИЧНА АСОЦИАЦИЯ
Къде можеш да получаваш такива дукемнти като дукумента на престъпнният елемент лекар Цолова ?Която през първата полвина на 80 те тодини на миналия век   се опита да присвой имотите на мъртвия си колега като фашлицира документа ,че е женена.Осъдена е на две години условно.
Къде по света се води на отчет човек повече от трисет години не се леквал и няма други лечение Спрямо лекарката се крия заоляването..Опитах да разсекретя тази епикриза за да докажа абсурдността на лечението.Каква беше моята болест ?Че на девтнадесет години посегнах на живота си .Нямаше тогава кой да ме защити и затова ме  лекуваха.
Отказаха да ги разсекретят. Щеше ли да ме интересува разсекретяването ,ако можех да живея като човек?Какви антиобществени прояви имам?Питате се защо психично болните хора извършват престъпление?Не ли защото техните права не се спазват?
Защото нарочения човек дори да е здрав психически каквото и да прави държавата не го приема за здрав
Нормално ли  за всяка дреболия местното джи пи ,да те лашка до психодиспансер?Не знам дали законно но не в  ползва на здравето.Заете ли колко болка е като за всяка    дреболия да изискват  разшение от психодиспансера .Да внушават на обществото ,че ти си различен.Да се твърди ,че са сбъркали че не са  ге пенсиорали ,макар че при джи пи то си ходил само два пъти за тези двайсет години.
Обичам родината ,но съм готов да я напусна.
Не може да се живее в страна където имаш само задължение но не и  права.
Каква е тази демокрация като за всяко твое гражданско право трябва да се бориш като вълк?
-Вярно ли,че джи пи то е съдена?
-да вярно е ,за това е осъдена две години условно Някой дори се съмняват ,че го убила.
-Ще мога ли да го приснинам писмото
-Моят син е мъртъв и ми е  тежко.Вземи писмото .Ако можеш  с него да помогнеш на Марийка или някой друг,ще се чуствам по добре.
-



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zzz65
Категория: Лични дневници
Прочетен: 534464
Постинги: 370
Коментари: 306
Гласове: 17839
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930