Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2012 12:33 - няма защо да се срамувам че съм селяндур
Автор: zzz65 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 954 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 23.12.2012 07:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Андрешко. поставя въпроса кое е по важно ? Да си платиш  данаците или да отчуваш и възпиташ децата си?
Той  отишъл да предупреди своя съсед  да скрие зрънцето за да не  умрат децата на съседа му от глад ,а не както някой богаши си не плашат данъците и с тези пари  си купуват  джи ес ем с диаманти или скъпи коли?богатите реват наедно за НАМАЛЯВАНЕ НА ДАНЪЦИТЕ  и се стремят да прехвърлят основните приходи на държавата  да се събират от работници. 
Селяните трябвали да си гледат животните и да мълчат ,защото не сме били достатъчно умни колкото гражданите. Това е мнението на един блогер.
Вярно е ,че селянина ,както възрастните хора  ,често пъти са критични към новото.Това е нужно ,че новото често пъти има слаби страни. Именно тази критика и гледане с недоверие към новото  помага да се открият и премахнат някой слабосттите .Сблъскът между новото и старото е нужно  както деня и нощта.
 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - "Селяндур" не е от мястото на живеене !
22.12.2012 02:17
За мен "селяндур" е начин на поведение. Липса на морал, ценностна скала, етика, интелект, първо сигнални реакции , отсъствие на благородство и съпричастност. Аз съм потомствен софиянец /за 8 поколения имам родословно дърво/ , но считам , че в момента в София има най-много селяндури дошли от къде ли не. Агресивни, безскрупулни и амбициозни.
Имам много приятели в провинцията, които не бих заменил за 80 % от т.н. "софиянци".
цитирай
2. zzz65 - Вие правите разлика между селянин и ...
22.12.2012 09:45
На селяните дават субсидий за селското стопанство а ,не да пишат тук Това е мнението на един блогър Вие правите разлика между селянин и селяндур.но съм срещал доста граждини който не правят ралика . За тях селяните за всичко са виновни. Точно затова съм използвал селяндур.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zzz65
Категория: Лични дневници
Прочетен: 534345
Постинги: 370
Коментари: 306
Гласове: 17837
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930