Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2016 11:00 - Случай с неочакван край втора глава втора част
Автор: zzz65 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 786 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 18.02.2016 12:15


 Момичето пребледня ...Зададе си на ум  въпроса...Дали наистина не се правят опити за създаване на психооръжие ?И дали журналистиката не беше убита да не разкрият тези опити ?

- Защо пребледня ?

- Така ти се вижда ...Трябва да отида при мой познат..А ти също гледаш странно ..

- Довиждане! Ще се срещнем ли утре ?

- Довиждане !!Не знам ...

Влезе в разхвърлената стая  и легна с тъжните мисли...

Братко аз те убих ...Никога не ти вярвах ..Мислех те за луд и те пратих в психиатрията . Нали бях отличник назубкал матриала без да си задавам неудобни въпроси и когато ти дойде и ми каза за опити с цел да направят човекът роб на богатите. Взех те братко за луд тъй като знаех ,че мразиш комунистите в дъното на душата си ,а всички говореха колко хубава е пазарната икономика ...Позваних в психиатрията и те пратих ...С разговора с лекаря  който се съмняваше че си луд ...и ме разпитваше . С намеци ми казваше че мястото не ти е сред лудите .Аз не се замислих и не те изведох от психиатрията ..Страно при побой от  луд ти почина ...Оказа се че този лекар е  получил сърдечен удар и починал ...Случайно ли беше или бе премахнат да се скрие нещо ???Журналистиката за която говореше също починала от сърдечен удар ..На сутринта говореха нещо което го уплаши още повече Зададе си за пръв път въпроса

Дали науката не e дяволска???1

Говереха че човек трябвало да забравя лошите неща и да му променят спомените ...Тогава нямало да има нещастни хора ..

Не ли това едно от психооръжията за което говореше брат му ??

Дали човек трябва да бъде щастлива свиня която да й променят спомените й или нещастен мислещ  човек...

 1  ..17 02 2016 в  преди обяд по бтв казаха че японски учени  имат успех в премахване лоши спомени или по тоно в промяна на спомените ..




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zzz65
Категория: Лични дневници
Прочетен: 534590
Постинги: 370
Коментари: 306
Гласове: 17840
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930