Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2013 04:27 - емигрантът
Автор: zzz65 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1267 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Стоян  живееше около пет години в САЩ  .Преятеля ми от детските години обеща да дойде в ресторанта ми.Ровех се в рецептите си  за да намеря американска рецепта  .С усилие го сготвихМЕ  .Намерих от любимата му  американска музика Често се майтапеше с любовта към народна музика.
Влезе .Пуснах музика.
-Пусни народна.
-Нали е за нашите дядовци?
Почна да яде.
-Нямаш ли малко бобец.
-Нали си американец?
-Майната му на америка и тяхната философия.
Защо??Май си станал по голям националист и от мен
Много неща разбрах.Първите две години бях щастлив .Работех по дванадесет часа. Минах на добра работа .Работех по малко но получавах повече.
-Тогава??
-Замислих се .Вече не лягах уморен Но  се чуствах по зле.Колко повече ги опознавах американския начин на живот ме ловеше носталгията за родината .Американската музика която обичах ,вече не ми харесваше .Кото слушах българската народна музика и ми струваше ,че сякаш съм на седмото небе.
-А ще се върнеш ли  там?
-Не знам.Безработица е Търся ..Едва ли ще намеря работа в родината си.

-




Гласувай:
4


Вълнообразно


1. otetsnafarforiy - Неграмотност да та ева
01.08.2013 14:48
Като коментираш в блога на Петранов да го ева,виж си представянето си да та ева ,, МИСЛИ НА ЕДИН СЕЛЯНДУР RSS емисия на zzz65.blog.bg
ПСИХИАТРИЯ И ОЩЕ НЕЩО в постингите всеки може да пише коментар .Смелостта не в юмрука, а в силата да остояваш свойте идей ,въпреки ,че знаеш ,че няма да имаш много последователи ".Ми брат да та ева ,ама в тия два реда си виж правописните грешки и тогава давай акъл!Аре със здраве да та ева!
цитирай
2. zzz65 - Като коментираш в блога на Петранов ...
01.08.2013 16:59
otetsnafarforiy написа:
Като коментираш в блога на Петранов да го ева,виж си представянето си да та ева ,, МИСЛИ НА ЕДИН СЕЛЯНДУР RSS емисия на zzz65.blog.bg
ПСИХИАТРИЯ И ОЩЕ НЕЩО в постингите всеки може да пише коментар .Смелостта не в юмрука, а в силата да остояваш свойте идей ,въпреки ,че знаеш ,че няма да имаш много последователи ".Ми брат да та ева ,ама в тия два реда си виж правописните грешки и тогава давай акъл!Аре със здраве да та ева!

не прогониха ли псевдоинтелигенти като математика дамянов младите в чужбина?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zzz65
Категория: Лични дневници
Прочетен: 534672
Постинги: 370
Коментари: 306
Гласове: 17840
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930