Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2012 10:21 - умното магаре
Автор: zzz65 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1295 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 04.12.2016 11:17


Влязох в кръчмата беще пълно Свободна беше само една маса На стола  седеше един старец. Седнах до него.
-От митинга на опозицията ли идваш?
-Говореше много умен човек той ще сложи край на комунистите
-Вярно е много мръсотий извършиха .моите другари  .Но и опозицията едва ли ще оправи положението Ще ти разкажа нещо.Оставам ти да решиш за себе  си  дали е приказка ?
-Бях партизанин След това участвах в отечествена война  Бях ранен .Отрязаха крака ми.Канеха ме в ръководството на БКП  Отказах Защото исках да стана учител.Смееха се Къде се е  виждало  куч учител.Станах .не говорих за комунизъма ,защо вчитах ,че няма нужда от приказки ,а от дела . После създадох семейство.имах дъщеря-Очите навлажниха но той продължи-Стана комсомолски ръководител.
От уважение го слушах .
-Едва вечер секретаря на комсомола я изнасили .Тръгнах към големия град  да търся правдата в ОК на БКП. .Не бях ходил отдавна В ОК на БКП казаха ,че секретарят е отишъл в полето Тръгнах към полето .Имаше нови постройки .Сигнах до един изкопан трап
-И тази година ли ще газим калта.
-Какво се сърдиш строят .Не може всичко да стане веднага.Бързата работа срам за майстора.-отговорих й.
-Пет години не стигат .Моя син на читиредесет ли трябва  да стане за да оправят трапа?-рече млада булка с мъжа си ,мъкнеше  количката с бебето през трапа. 
Продължих Гледам .в една нива пасеше. магаре Хванах прът да го изгоня ,а то проговори.
-Аз съм  умно магаре знам Карл Маркс наизуст.Всичко на обществото ,а ние сме  обществото Кради лъжи .моя братовчед има милион Трябва да го стигна.Някъв се оплаква ,че наш човек поиграл с дъщеря му.Какво от това?.
В същия момент дойде лека кола От нея излиза  едно  по малко магаре.
-Другарю секретар дойдоха отгоре .Ще има събрание.
Минаха години. Живота влезе в релсите и макар и трудно.Но днес срещнах същото това магаре.Крещеше.
-Всички комунистти в Сибир .Питам се младежо. Магаре ли да стана като тях или да остана човек?
Влезе един мъж .и се развика.
-Учительо чух че ще се върнали Защо изведнъж напуснахте града и училището ни?
Станах и преди  изляза погледнах крака му .Бе куц .
И днеска след години ме преследват  негови думи .
-МАГАРЕ ЛИ ДА СТАНА КАТО ТЯХ ИЛИ ДА ОСТАНА ЧОВЕК+




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. penchoan - Едно магаре и една овца се срещнали ...
15.12.2012 10:35
Едно магаре и една овца се срещнали на българосръбската граница. Овцата бягала от България и се оплакала на магарето: Всяка година ме стригат, доят ме, вземат ми агънцата, а накрая за благодарност ми готвят ножа да ме правят на пастърма, за мене няма живот - затова бягам от България. Ами ти къде си тръгнало? Магарето отвърнало: Цяла Европа знае, че в България магаретата стават министри, та затова отивам да си заема длъжността!
Та е въпрос на ген, всеки не може да стане магаре!
цитирай
2. zzz65 - не толкова на ген се става магаре, а ...
15.12.2012 12:19
не толкова на ген се става магаре, а на желание и възпитание
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zzz65
Категория: Лични дневници
Прочетен: 534316
Постинги: 370
Коментари: 306
Гласове: 17837
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930